lauantai 28. maaliskuuta 2015

Elaine See - Nopeaa toimintaa

Joo mä tiedän. Lopetin edellisen blogini tänään, perustin tänkin tänään, mutta ku mulla ois kuvia ja innostusta! Joten tästä tulee lyhyt postaus uudesta simistä, Elainesta.

Tässä on Elaine. Äkkiseltään kyllä aika normaalin näköinen tyttö, mut silti tosi söpö.

Toi paita bugii. Ja noi solisluut... :D

Pensaat jotka on tien toisella puolella, pyrkii hiuksien läpi. :D

Mitä sä Elaine teet? :o

Elaine: Anna mun käyttää taikavoimia jotta mä saan ton kannen nostettua.

Teethän sä vaan voimisteluharjoituksia. Pliis?

Elaine! Mä luulin tehneeni susta siistin rikkaan simin, mutta sä kaivelitkin vain roskiksia!

Mä olen todella pettynyt suhun.


Etkai sä vaan tukehu?

Mua alkaa pikkuhiljaa ällöttää. D:

Huh, sä tulit pois. Pelkäsin jo että hukut sinne. :d

Mitä ihmettä sulla on kädessä?!

Elaine: Perhonen hölmö. *pudistelee päätään*

Älä mulkoile mua! Enmä käskenyt sua hyppäämään roskikseen. (käskin :D)


Elaine: Eiks ookki tosi söpö mies? Saanks mä sen? :))

Mies: Älä kuvittelekaan... haisuläjä!

Sori Elaine, ei taida olla ihan sun tyyppiäs.

Hei tulkaa joku auttamaan pulassa olevaa neitoa!

Elaine: No ei mulla nyt ENÄÄ oo hätä.

Ukko: Älä hei pliis tuo sitä raivostuttavaa naista mun luo.

Haukutko sä Elainea?!

Mitä sä katot?

Elaine: ... Hmm. En mä mitään. :))

Jaaa...

www.elaineniskutatkiikat.com

Etkai säkin. :D

Mä en nyt muista tän kuvan pointtia, mutta kuka oikeasti käytttää tommosia karvajuttuja juostessa?! :DD

Juokse tyyppi, juokse!

Hää hää! Et ehtiny pakoon. :D

Näin pyydystetään perhosia. :D Löysin muuten sieltä roskiksesta amiraaliperhosen. :D

Onks tolla perhonen takamuksessa?! :DD

Nuori neitimme taitaa olla ihastunut, kun kerran pyyhkii housujaan Irwinin takia. :D

Tässä nykyinen tonttimme. Rakas Elaine pyysi mua rakentamaan sille kivan pikku talon jossa on iso puutarha... Tuli vaan mieleen että mitä sillä on suunitteilla? :D

Ihana ilme. :D

Oi. Elaine on rakastunut. <3

Mua häiritsee Elainen kulmakarvat. Ne on niin keltaset verrattuna hiuksiin.

Mitä ihmettä sä Elaine teet!

Elaine: Joo mä oon pahoillani tosta äskösest, mut mä vähän niinku tykkään sust. :))

Vaikka te aloitte seurustella niin ei teidän tarvii toistenne neniä syödä. :D

Minne matka?

Löydätkö Irwinin?

Poskipusut...

Te pussasitte äsken ja sit jo soittelet puheluja. :o

Elaine: Toi hyyppä ei koskaan arvaa tätä.

Muako tarkotit? Vai Irwiniä?

Oot söpö mutta pientä muokkausta tarviit.

Irwin: Jeii, me mennään naimisiin!

Irwinin ilme... Oli pakko kosia koska en jaksanu vaihtaa Irwinille...

Keskisormi pystyssä :D

Irwin: Tää on kyllä hieno, maksoko paljonkin?

Elaine: Noo itse asiassa... se on roskiksesta.

Rohkea tyttö! Usaltaa kertoa olevansa roskasakkia. :)

Toinen ihastelee sormusta, toinen haluaa halata.

Elaine: Halataaks?

Elainen ilme kun ovikello soi. :D

Te ajattelette vieläkin sitä pirun ovikelloa!

Menitte kihloihin, mut syötte pitsaa. Hienoa Elaine! D:

Elainen ilme. :DD

Elaine: Mä rakastan sua. <3

Irwin: Shh...




Että semmonen ilta. :)


***

Oli aika lyhyt. Mutta toivottavasti kelpaa. Puhekuplat oli tarkoituksella näkyvissä, timantit ei. :)

-Lukija-

2 kommenttia:

  1. plumbbobtoggle on/off

    Tuolla saat ne timantit pois, mutta puhekuplat näkyvät.

    Enpä tästä muuta oikein osaa sanoa. Teksti oli vähän tökkivää, mutta se voi korjaantua sitten ajallaan, kun saa kiinni pelibloggaamisesta.

    Mitäpäs tästä muuta sanoisi. No, onnee peliblogille.

    -Se_sama-Black Cat_joka_tunki_Rainbowiin_myös_kommentoimaan

    VastaaPoista
  2. Okei. Kiitos. :)

    HUomasin itekkin että ei ollut hirveen sujuvaa, mutta joo kyllä sekin siiten aikanaan.

    Kiitos. :)

    -Lukija-

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)