lauantai 11. huhtikuuta 2015

Randomkuvia

Hyvää lauantaita!

Mä kokeilin taiteilijasimi haastetta, mutta tylsistyin vaikka hyvin lyhyt haaste onkin. Tässä nyt kuvia siitä ja yhdestä toisesta taloudesta.

Tää talous oli mun luokkatovereita eräänlaisina luomuksina. :D Oli pakko ottaa kuva, kun tyttö takana nauraa mun parhaalle kaverille samaan aikaan, kun tyttö edessä eroaa tuon pojan kanssa. :D En mä ainankaan menis nauramaan, jos mun kaveri on eroamassa.

Tuossa mä haluan selvästi näyttää toimintoa heitä todistus. Tai sitten tuota älytöntä karvahattua neidin päässä.

Ööh. Ei ole mitään hajua tän ideasta, mutta kattokaa takana olevaa tyttöä. Eikö se tuijotakin aika tiivisti edessä olevaa...



Simssin ilmeet. :D Toi kuuntelee mun opettajan kitaransoittoa ja sillä on tollanen ilme. :D

Tyttö: Hmm... Uskaltaisiko tanssia?

Ei kannata, luokka sun vieressä näkee. Ja sit sulle nauretaan. Ei tee mieli olla lohduttamassa sua.

Tyttö: No okei sit... ILONPILAAJA!


Joo toi talo on aika tyhjä, mutta mun mielestä ihan onnistunu. Harvoin teen sisälle tommosta lattiaa joka menee vaan seinän vierestä.

Ja tässä on se nainen. Ei oo kyllä kauneimpia simejä, mut ihan ok.

Nainen: Oisinpa vain tavallinen simi.

Hei et sä mikään julkkis oo vaikka tässä postauksessa oletki.

Nainen: Pysyn kannassani. *huoh*

Tämmönen kaunis työ. Tän jälkeen nainen meni kirjottaa. Taisin laittaa kirjan nimeks, voiko taiteilija elää?


Taksissa sekä vastaantulevassa autossa on erittäin ruma kuski.

Mä olin silleen et miks täällä on näin paljon ihmisiä.

Siel olikin mielenosoitus. Miks kukaan haluaa tehä mielenosoituksen pelleistä. :D

Etkai säkin? Oikeesti. :(

Nyt on kyllä ruma mies.

Hei, eiks äiti opettanu, et tuntemattomia ei hierota?!

Tunnettu viis sekunttia ja sit jo syödään toisen poskea.

Mä en kyllä uskaltais mennä pyytämään jättää puolisoa.

Mies: Joo siis totta kai. Sä oot paljon söpömpi.

Et tiedä mihin ryhdyit...

Nainen: Mun pitää tunnustaa sulle yks juttu...

Nimittäin se, että haluan syödä sun naaman. :))) Käyks?

Ihme kyllä, miehen naama on vielä täysin ehjä, tosin myös valitettavasti yhtä ruma.

Mies: Sä et paina mitään!

Nyt kyl näyttää siltä, että se kuristaa sua. Sori vaa.

Nainen: Mulla on kyllä niin ihana mies. <3

Se ei kyl oo sun.

Nainen: Lukija miks sä meet aina pilaamaan kaiken?! ;_;

***

Tätä henkilöä ei tulla näkemään enään. Sen sijaan ensimmäisten kuvien henkilöitä tullaan,

-Lukija-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)