torstai 16. huhtikuuta 2015

Teinielämää... kai?

Jooh. Mun piti postata jo aikasemmin tällä viikolla, mutta ajattelin kai, että parempi jos ottaisin lisää kuvia. No en tajunnu kuinka paljon mulla itseasiassa on ja osa jää nyt odottamaan seuraavaa osaa.
Mä siis pelaan nyt kahdella taloudella (myöhemmin useammalla) joista tuun postaamaan. Samaan kaupunkiin oon myös laittanu meiän perheen ja sukulaisia tms. On se kiva nähä oma pikkuveli kaupungin baarissa istumassa...
Niin vielä. Aluks voi tuntuu sekalaiselta, kun mulla on 16 simiä joita en oo esitelly, mut toisaalta voin tehä myöhemmin kolmen simin esittelypostauksia. Ideaa?


Tässä on Sonja ja Matias. Ne oli ehtiny ikääntyä ennen kuin päätin alkaa kuvata, joten ne on aikuisia.

Tässä kuvassa Nea tuijottaa ihmeellisinä kukkia.

Nea: Siis vitsi miten ihanaa, Matias anto mulle kukkia. Vau!

Koska jokaisessa taloudessa on oltava täysi-ikäinen simi, tein sen. Tässä on siis kai Heikki. Tehtävinä siivota ja kokata.

Heikki on ehkä vähän väsyny. Tuijottaa tulólia nimittäin sen verran tiiviisti...

Tai sitte se vaan sekos.

Mä haluan muutaman simin muuttaa pois jotta myöhemmin vois tehä lapsia, joten sanokaa heipat Sonjalle ja Matiakselle.


Sonja: Siis niiiin ihanaa. Me muutetaan ja päästään eroon tosta hirvees...

Älä yhtään yritä, ette te musta eroon pääse!

Asento

Tässä on Nea päiväasussa (keskiyö tai kuuyö eiku mikä?!).

Nea kurkistaa tuolta takaa. :) Joka tapauksessa, tässä on Emmi ja Emil. Molemmilla haaveina olla supersuosittu, mutta taloudesta kaikki vihaa Emmiä ja kaikki muut on Emilin ystäviä. :) Neankin haave on olla supersuosittu.

Tappelu! Tappelu!

Taavieli poika oikealla ei välitä pätkänvertaa. :D

Eiks oo ruma koira. :(

Ongelma korjattu, kiitos Irviksen (DLT). Tää oli kuiteski aika huvittavaa. :D

Apua mä en muista yhtään onks tää mun jommankumman talouden kakara! Toi saattaa toki olla vahinko-otos.

Tässä on joka tapauksessa Essi. Taaempana Emil ja Taavi.

Päätitte sitten yhdistyä! Taavin, Heikin ja Nean tiedättekin. Toinen joka on yhdistynyt Heikin kanssa on Milja.

Älä diivaile Nea!

Tää on ihan sika ruma simi, ei oo mun luoma.

Ilme... :DD

Näkee kuinka huolehtivainen Heikki on. Tekee ruokaa...


Mikrossa!

Heikillä on kyl hyvii ilmeitä vaikka onkin tylsä pelattava. :)


Ei tullu sähkäiskuu. :( Mikä toi palikka tos lattial on? Voiko joku selittää?

Nea järkkää bileet! Wuhuu!

Ei sovi toi asu tolle, mut olkoon. Tein näistä simeistä aika erillaisia kuin normaalisti, koska haluan korostaa ERILLAISUUTTA. Emmi on kyl muuten ihan nätti. :)

Heti kun ollaan soitettu kavereita juhliin aletaa itkee exän takia. Ainankin uskaltaa näyttää tunteensa. :)

Toi on jotenkin niin ihana. <3 (taulu)

Nea: Soiks ovikello? Siis niinku oikeesti? Wow, ihmeellistä!



Emmi...

Emmi: No mitä?! Tää on ihan normi tanssia.

Niiin varmasti. Sori, unoha koko juttu.

Mikä siiinä lattiassa on nyt niin ihmeellistä?

Heikki: Mähän en tee yhtään mitään. :))

Voi kuule. Kyllä teet. :) Tän jälkeen voisit...

Mummelia ei kutsuttu. Saatiinpahan kuitenkin juustopataa. :)

resetSim


Näyttää hyvältä. :) On muuten tullu useasti nälkä kun kattoo esim kun simit syö köyhiä ritareita. :(

Heikki: Mä meen tänne. Tehkää mitä vaan lystäätte. :))

Tässä kuvassa on Liisa ja Aarni. Aarni, läksyjä... juhlissa?!

Ihana tanssityyli. <3 Oisko ollu, tanssi villisti yhdessä. :)

Sonja. <3 Ja sinä mummeli!! Mä poistin sut jo!

Mummeli: Siis nää on kyl ihan mun ikästen juhlat. Mä jään. *hymähtää*

Etkä jää sillä mä voin vaikuttaa asiaan.

Kuvassa on vasemmalta oikealle: Sonja, Milja, Iines, Nea, Emil, Liisa, Aarni, Jesse, Emmi.

Milja, Iines ja Liisa ajattelee Emiliä. Ja Nea eroaan. :D

Milja: Siis mä en...

Kyllä vaan.:) Mä saan päättää, te kärsitte.

Emil hieroo Neaa. <3 Siitä tosin näkyy vain käsi mutta... Sonja ja Nea oli muuten parhaita ystäviä, mut sit vähän niinku panin ne riitelee... *krhm*

Mikäs on niin hienoa?

Aaaa, Sä oot siis vielä ihastunu Matiakseen? :) Sun mahikset tais jo mennä, sori.

Sonja: Mullehan sä et kiukuttele senkin pahainen...

teini?


Sonja: Se just. Mut sä ihan oikeesti lopetat tommoset puheet tai...

Emil: Tai mitä? Eikö neiti uskalla. Pelkuri!

Emil: Sun pitää ymmärtää että kahvi on pahaa!! Kuinka kukaan voi olla noin typerä?!

Te riitelitte kahvista? Oikeastiko? :D


Vaihdoin taloutta ja nää olivatkin jo hommissa... Jos me nyt lähdetään...

Toi sydän on ihana. <3


Tein lastenhuoneen valmiiks. :) Nyt tosin kaikki on kokoajan kiikkumasa. :(

Noi lasit...

Matias: Kuinka kukaan voi olla noin tyhmä? Anteeks, mut mua alkaa itkettää.















Taloesittely. :)

Mä ehdin jo miettiä missä mun kaikki turistit on. :) Tää ukkeli oli kaiketi kiinasta. :)

Essi hymyilee koko ajan. D: Raivostuttavaa!

Toi kissataulu on aivan ihana. <3

Tää oli itseasiassa aika hieno. :) Ei paha. :D

Kuva-arvoitus. Kenen kasvot ovat kuvassa? :D

Taavi ja Emil. Te nousitte jo tuoleista, teidän ei tarvitse istua takasin.

Taavi: Mutkun siis se tuoli. :((

Emil: Lukija voitko sä vähän auttaa? Pliis?


Heikki. Mitä ihmettä?!




Ihana tää kokkausohjelma. :)

Heikki: Jeii! Mää sekoon! Wuhuu.

Anteeks mitä? :D



Jaa Heikki täyttää vuosia. :) Mul on nuorten aikuisten ikänä 21 päivää joten oon oikeesti pelannu ennen kuin aloin kuvaa.


Heikki: Nyt mä oon iso ja voin tehä mitä vain. Musta tulee bussikuski!

Heikki, mietippä vielä vähän. Jooko?

Hommiin siitä vanhus! Hopi, hopi!

Tää n ihanaa, kun telkkarii voi kattoo sängystä niinkun oikeessa elämässä. :)

Söpöö! <3

Hospitaalista kotiin. :) Vauvat harvoin tosin heti syntymän jälkeen heiluttelee käsiä tolla innokkuudella, mutta mitä pienistä. :)

Tässä on toinen talo. Tääkin on ihan ok, mut parempaakin oisin pystyny.

Jelmeriä ei koskaan näy missään. Se taitaa salaa käydä vieraissa. ;) Tai ilmeestä päätellen koulun tukiopetuksessa.

Hyvin komea poika vaikkakin tommonen yrmynaama.

Merja: Kuinkas voin auttaa nuorta herraa? :)

Oisko ollu Teemu tämä mies? Liisa on tuol taustal. :)

Merja: Iiik!! Mä sain kukkia!!

Nuorta rakkautta. <3 Tai ei ihan niin nuorta...

Kaksikko saa olla ny ihan kahestaa. :)

Sitä se nuori rakkaus teettää. Raskaana siis. :)

Sitä se keinutuoli teettää...

Saatiin lahja!

Äääh. Se oli vaan Matiaksen kirja Legendat,

 Sonja: Mulla on sulle asiaa... haisunaama.
Matias: No mitä kultta? :))

Nää ei siis ees seurustele, :D

Sonja: Älä suutu... Oon raskaana. :)

Matias: Oiku kiva. :)

Sonja: Nii siis mä oon raskaana sulle,..

Matias: Mulle?


Matias: Iiik! Musta tulee isää!  :))

Liisa ja Jesse. Aarni makaa lattialla.

*hiljaisuus*

Nonni tulihan se!

Synkkä Kuolema: Muahahhaa! Uusi potilas!

:D

Aika kirkas valo..

Jaaa, Teemu pyörty.


On ihan normaalia,että Kuolema kävelee ovesta ja tervehtii. :) On meillä ihan vakiovieras. :)

Kuolema: *facepalm*

:DD Täs kohtaa tuol ylhäällä luki. Aarni, sinun epäonnistumisesi ja mokaamisesi on säälittävää. Tulen hakemaan sinua myöhemmin. :D

Asento.




***
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

-Lukija-

4 kommenttia:

  1. Tuossa yhdessä kuvassa näyttää siltä, että Emil tuijottaisi Nean takapuolta. :''D

    Emmillä on upeat tanssiliikkeet. :D Mutta oikein nätti tyttö on hän.

    Jostain syystä Taavin(?) osittaiset kasvot kuvan reunassa saivat aikaan kauhean hihityskohtauksen. 8'D En tiedä miksi, mutta jostain syystä sivusta kurkistavat osittaiset kasvot ovat jotenkin huvittavia...

    ...Aarni? D:

    Kuoleman facepalm. 8'''D "Tämmöisiäkö idiootteja sinne tuonpuoleiseen pitäisi viedä...?" Miulla ei itse asiassa ole vielä kertaakaan kuollut yksikään aktiivisessa taloudessa oleva sim. o.o En ole pelaillut tarpeeksi samalla perheellä, että joku kuolisi vanhuuteen ja kohtelen simejäni silkkihansikkain, jotta kukaan ei kuolisi vaikka nälkään. :D Kerran jossain legacyssani tosin perheen pihalle jäätyi kuoliaaksi joku perheen hyvä ystävä. ;_; Menin sitten tallentamatta pois, koska se sim oli kuitenkin vielä nuori aikuinen. D: Ja hän oli aika hyvännäköinenkin... ;)

    Mutta, tätä postausta oli hauska lukea. c: Seuraavaa odotellessa.

    VastaaPoista
  2. Jep mustakin nytkyn kattoo näyttää siltä. :DD

    :D

    Joo Taavihan se. :) Ja joo muakin vähän hihitytti. :D Oli varmaan jonilainen vahinko-otos koska en yrittänyt saada sitä kuvaan.

    :D Mä on vaan kaks kertaa NÄHNYT jonkun muun kuin aktiivisen talouden jäsenen kuolevan. :( Mä pelaan yleensä sinne viidenteen sukupolveen nin kyllä niitä kuolemia näkee. :D Ei koskaan kyllä aikaisemmin Kuolema facepalmannu. :D

    Kiitos ihanastaa kommentista. :)

    -Lukija-

    VastaaPoista
  3. Hauska postaus! :D
    Merjan ilme tässä kuvassa (http://3.bp.blogspot.com/-PjsBmoiXPCg/VS-h_9SLnVI/AAAAAAAAAr8/UusHtFSUWPg/s1600/Screenshot-106.jpg) oli semmonen niin perus sims-3-olen-iloinen-kun-sain-kukkia-ilme :D
    Kakkosessa ne pelin ilmeet on ihan järkkyjä siis, kuvasin YWOYD:n (You Win Or You Die) osaa yksi ja kun päässäni mietin että 'tähän kuvaan sitten vakava ilme' niin tietenkin jompikumpi nauraa ihan täysiä ö_ö Tällasissa pelipostauksissa se ei tietenkään niinkään haittaa :P

    Innolla odottelen uusia (piiitkiä :D) postauksia sinulta! Niin ja pitihän mun itsekin ilmoittaa jostain, eli YWOYD:ssa osa 1! Jee :D
    -hedgehog-

    VastaaPoista
  4. Jep. :D Mulla yleensä tulee tosi normi ilmeitä, mut luonteenpiirteet kai vaikuttaa kai siihen kuinka ilmekkäitä simit ovat. :)

    :D Kuulostaa ihan multa. Siis aina kun pitäis olla vakavana tai jotain niin alan nauramaan :D

    Joo tulen lukemaan. :)

    -Lukija-

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)