perjantai 1. toukokuuta 2015

4 kuvaa vapun kunniaksi!

Hyvää vappua nyt ihan jokaiselle. Vapun kunniaksi julkaisen neljä kuvaa projektistani joka jäi kesken. Viikon alussa sain mahtavan idea... "Hei mitä jos mä alkaisin kuvittamaan laulujen sanoja!" Idea oli kyllä hyvä, mutta ois mun pitänyt tietää että se jää kesken. Näette nyt kuitenkin ne jotka ehdin saamaan.

 Minut ympäröin tyhjyydellä
 Jotta voisin nähdä
 Jotta oppisin itse mitä tunnen
Ja tietäisin sen.

***

Tohon se sit jäi. :/ Ehkä joskus alan uudestaan tekemään tollasta. Tunnistiko joku biisiä?

-Lukija-

4 kommenttia:

  1. Hyvää vappua vain sinnekin. ;D

    Tuo oli kyllä hyvä idea, harmi vain, että projekti jäi kesken. :c Ehkä joskus myöhemmin onnistuisi uudestaan?

    En tunnistanut kappaletta, mutta sitten tajusin, että olit Simstassa maininnut tästä, joten muistin, että sehän oli Apulannan Armo. :D En hirveästi kuuntele Apulantaa, joten en tunne puoliakaan sen kappaleista. :P

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista. :)

    Joo luultavasti myöhemmin. Mä oon nyt viime aikoina ollut todella levoton (ehkä oon simstassa maininnutkin jollain tavalla) ja en oo saanu mitää tehtyä. Joka ikisen viikonlopun jlkeen tuntuu siltä, että oisin vaan ollu koulussa kun en taaskaan saanu tehtyä yhtään mitään. Toisaalta joskus on ihan hyvä pelkästään levätäkkin. Joka tapauksessa nyt en pysty tekemään oikeastaan mitään vaikka into riittääkiin kaikkeen, ehkä myöhemmin kun vähän rauhottuisin.
    (tulipa pitkä sepustus. :o)

    Oikein! Apulannan Armohan se. Mun oli tarkoitus tehdä todella surullinen postaus ja näin mutta se nyt jäi kesken. Mutta ihanaa että joku muistaa mun sanomisia. <3

    -Lukija-

    VastaaPoista
  3. Hyvää vappua tältäkin suunnalta, hieman myöhässä tosin.
    Tosi loistava idea tuo lyriikoiden kuvittaminen! Jarka ihmeessä myöhemminkin jos jaksat.

    Luinpa nyt tässä kerralla koko tän uuden blogin, ja jään varmasti tätä seurailemaan. Hieman sääli, että edellisen lopetit, mutta ymmärrän kyllä hyvin. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti jossain vaiheessa jatkan. :) En kyllä oikein osaa, mutta kivaa oli sen aikaa kun sitä tein.

      Kiitos kommentista. :)

      Poista

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)