keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Klausterit - Tervetuloa vatsa ja rääkkyvät apinat!

Joo. Mulla on nyt juhannuksena hieman tekemistä (huomenna lähtö idempään ja myöhemmin sitten vähän kävelemään ja retkeilemään, ehkä jopa innostais jossain vaiheessa kokeilla simssin telttaa (simssissä ofc) ) ja sitten ens viikolla mulla on melkeen koko viikon pitunen leiri. Yritän tässä nyt väsäillä vähän postauksia, että ens maanantaina ei sit tarvii tuskailla. Mä oon nimittäin yrittänyt että vähintään yks osa viikossa. Joskus tietty enemmän. :) Se osaan nyt sanoa että peliesittelyjä ois tulossa seuraavaksi. Mä en siis omista kuin ihan muutaman lisärin. Kamasettejä tai storepakkauksiahan mulla ei oo ollenkaan mutta hyvin on näilläkin pärjännyt. :)

Ovi! Ja sanomalehti! Ja talo! ...ilman kattoa

Toi puoliseinä on ihana. <3

Ja noi tuolit kans. :)

Suloinen Lari. <3

Aaa. Lari tekee vohveleita kullalleen. :) Fannylla ei muuten oo töitä. Kotiäitiä mä en siitä rouvasta tee, mutta taiteilijan kylläkin. ;)

Siinä paha missä mainitaan. Fanny on kaunis mutta erikoisen näköinen. Nenästä tulee mieleen Depistakon Muriel. :)

Lari ei osaa kokata. :D

Palaneita voveleita syöden + häilyvä häkkilamppu

 Venyttelet vessassa. :o
Aaaaaa...
 Mulla tulee joka kerta nää aamupahoinvoinnit mutta ei koskaan mitään muuta. Okei selkä on joskus kipee ja sit mun simit AINA haluu syyä jätskiä ja spagettia (johon en kosakan suostu. :P) mut ei sit muuten.
 Fanny on kävelemässä Larin luo kostamaan sen pahoinvoinnit. :D
 Eiku se meni nukkumaan.
VAROITUS: Nyt on luvassa spämmi suloisista nukkuvista simeistä. <3
















 Fanny heräs!
 Huomenta kaunokainen. :) <3
 Se juoksee mua karkuun. :(
 Oho. :o Huomaatteko mikä vika tos kuvas on?
 Voi Fanny parkaa. Oksennus tulee ihan naamasta. :o :D
 Kainaloiden välistä näkyy...
Jätetään Fanny rauhaan. :)

***

Häähää! Ette nähnykkää uutta sukupolvea. Ettekä ees sen raskautta. :D Tää johtuu tosin siitä et edes mä en oo pelannu niin pitkälle. Tää osa oli vähän vaikeempi  tehä kun kone temppuili niin paljon että kuvia piti ladata miljoonaan kertaan eikä sitkä tuntunu riittävän, Saitte nyt kuitenkin jonkinlaisen postauksen (joista yli puolet oli spämmiä nukkuvista).

Hyvää juhannusta jokaiselle!

-Lukija-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)