tiistai 9. kesäkuuta 2015

Minä, kai?

Hyvää kesää ja lomaa niille joilla sellainen on! Joku on ehkä jopa huomannut ylös ilmestyneen laatikon jossa on minusta "tietoja". Tässä nyt muutama kuva itsestäni, mutta tätä samaa simiä ette tule enää näkemään. (krhm, en ainakaan poistanut taloutta.)

Minä. <3 Taisin olla aivastamassa ja satuin ottamaan hyvän kuvan. :D

Tultiin taidegalleriaan. :)

Ikkunakuvat on kaikkein hienoimpia. <3

 Ei tainnut olla kiva työ?

Minä: Haista kukkainen!

Jaahas.

 Näyttää siltä et toi  kauempana oleva patsas söis mun päätä. :D

 Minä: Hei voisit sä opettaa mua ajamaan? Please.

Asdghds: Totta kai. Uuteen autoon mars!


 Mennään...
 hitaaaaaaaaaasti
 Piti tulla vessaan. <3
 Pesemään astioita. :D

 Toi näyttää ihanalta koska simsin lavuaarit imee sen saippuan putkiin niinkuin oikeestikki. :)

 Sisäuima-allas. <3
 Ja suihkulähteet! Tää ei siis oo mun talo, koska oon niin monta kertaa rakentanu sen enkä nyt jaksais. Tää vois kyl olla semmonen mis haluis asuu. ;)
 HOPLAA!
Suljen silmät että tirkistelijät eivät näe minua.
 Olen niiiin vahva!
 Astioita
 Bileeet!
Niih. Poistin perheen ennen kuin päästiin näkemään ikääntyminen. Sori :D

***

Sellainen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)