tiistai 21. heinäkuuta 2015

Hellurei!

Mä alan pikkuhiljaa palata taas postausten tekemiseen. Mä en nyt vielä saanut uutta konetta, mutta saan sen vielä tän vuoden puolella. Uuden koneen saaminen edellyttäis huoneen vaihtamista että se toimisi hyvin (kone siis) ja koska en halua vielä vaihtaa huonetta se pysyy sielä tallessa.
Kone on kuitenkin jo asennettu/laitettu valmiiksi ja simsitkin asennettu joten se tosiaan on mulla heti kun muutan.Vielä semmonen asia että nyt mulla tosiaan on kaikki lisäosat ja kamapaketit. Vei kuulemma ihan hirveesti tilaa koneelta mutta silti se toimii. Edes Paratiisisaari ei oo lagittanu oikeestaan lainkaa. :D Ne ei oo siis tällä koneella mutta sitten joskus pääsen enemmän niillä pelaamaan. Sen vaan sanon että se on Simsin pelaajan unelma... vai sanottaisiinko taivas?

Muutaman kuvan teitä varten räpsin mun nykyisestä perheestä.

 Tyyppi puhuu jostain musiikkityypistä (tiedän mun aivot ei nyt toimi) ja kaikki muut ajattelee uima-allasta. :D Yleensö mulla siis on puhekuplat ja timantit pois. :)
 Meidän suloinen tyttö. <3
 Tykkään tän perheen tunnelmasta ja vaikka nytkun mul on kaikki lisärit ja muut ja mulla on esim. Isla, Bridgeport, Starlight store ja niin edespäin niin must tuntuu et Twinbrook ja Sunset Valley jää mun lemppareiks. :)
 Kaivetaan hiekkaa. :) (se hautas kananmunan)
 ... Ja löysi leluauton. :D
 Vika leikkikuva, koska...
...Kakku sytty palamaan! D:

2 kommenttia:

  1. Miekin haluaisin jossain vaiheessa uuden koneen. :( Ei tässä läppärissä mitään vikaa ole, mutta sellainen ihana pöytäkone, joka pyörittää kaiken maailman pelejä ultragrafiikoilla olisi kyllä unelma. ♥_♥ Ehkä sitten joskus. Ehkä voin kinuta vanhemmilta, että saisin 18-vuotissynttärilahjaksi uuden koneen. :D

    "Jos mentäisiin tämän jälkeen katsomaan jotain orkesteriesitystä? :) Se uusi kapellimestari on kuulemma..."
    "HITOT SIITÄ ME HALUTAAN UIMAAN!!!!"
    :D

    Hyyh, se on inhottavaa kun kakku syttyy palamaan. D: Miulla kävi niin, kun vietettiin kaksosten syntymäpäiviä. Isän piti sammuttaa palo yksin, kun äiti ei suostunut laskemaan vauvaa käsistään, ei edes juossut pois tai mitään. :P Simsin logiikka. ♥

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)