sunnuntai 16. elokuuta 2015

Yliopistoelämää with Farrington

Taisin lupailla Fulton - postauksen lopussa vähän yliopistoelämää, joten tässä tulee. Ensimmäistä kertaa muuten on mulla jo syksy (opiskellessa aika kuluu nopeesti :D) ja se on ihan kiva. :) Eniten kyl ootan talvee. :P

Tässä on Selena Farrington. :)

Tavallaan ihan kaunis simi, ja joo-o mä tein talon simille jonka tiesin heti lähtevän yliopistoon. :D

Toi akvaario on niiiin hieno. Sitä paitti näyttää siltä kuin fisut lentelis taivaassa. :D

?

Ai laama. No TIETENKIN! Onhan se nyt ihan normaalia että laaat ajelevat ferrarilla. :))))

On se kaunis. <3

Shoo! Shoo! (häivy, häivy)

Selena teki sen joknu ihme stibendikokeen ja sai taide kohassa 183 pistettä, valitettavast tarvitaan 400 pistettä stibendiin. D:

Ja toi pirkulleen tulevaisuuden portti tunkee kaikkialle!

Selena: "Mmmh kyl mä haluun sinne yliopistoon..."

Tuut kyllä katuu valintaas koko loppuelämäs! ;)

Selena: "Joo siis hakisin semmoseen taidehörhöilyyn. Ai ois paikka vapaana? No mä oonkin jo pakannu laukun valmiiks joten nähään hetken kuluttua. :))"

Toi laukku on kaunis. :DD Mä en kyl todellakaan haluu tommosta aina.

Korkkareilla juoksu on järkevää?

Selena: "Siis totta kai! Mul on aivan järjetön kiire odottamaan taksivenettä!"

Tommoses ois kyllä aika siisti olla. :) Tää on muuten Paratiisisaari.:)

<3

Nyt on kauniita simejä. (sarkasmi) Ehkä vähän muokkaamisen aika. :))

Parempi. :) Mä siis muutin asuja ja hiustyylejä, pikkasen kans ulkonäköö mut halusin jättää sinne silti jotain sellasta mikä nil oli jo valmiiks. :)

Jonossa asuntolaan. :) Valitsin tarkotuksel semmosen jos pn tyttöi ja poikii koska poikien asuntolaan ei kai tyttö pääse ja tyttöjen asuntolassa ois TYLSÄÄ.

Mut tämmönen on yliopistokaupunki. Vähän tylsä ehk, mut opiskeluun menee niin paljon aikaa et ei hirveesti jää aikaa muuhun. :)

Ai että! <3 <3 O.O Tässä taitaa olla Derek... <3 <3

Joskus nuoret aikuiset vaikuttaa aikuisilta, joskus krhm... TEINEILTÄ! Miks näit juttui ei voi olla teineillä koska se ois niillä paljon luontevampaa!

Mä olin aluks sillee et mitä?! Mut tuollahan se Selena juoksee. :)

Aaaa. Tutustuminen. :)

Automaatteja! NAM. <3
(automaatit ei oo nam vaan niitten sisällöt :D)

Banssulta keksin itekki pakata skootterin. :P

KOULU! Koului on aika monta, yhes koulus on kurssei iha sikana ja sit on se tutustumispaikka ja sillee. Ainii jos kaipaa lisää rahaa voi hakee jotain tiettyjä töitä tai voi vaik poseerata nakuna ;) (Selena poseeras XD)

Otettiin toi kickball, mä kyl tosin myin sen myöhemmin... :D

Piirtää piirtää (luvatta tosin, mutta taiteelle ei ole aikaa tai paikkaa)

NYT on kaunis!

Kaarkkiii... Mäki haluuun...

Sieltä se tuli. :) Näitäki on eri makusii, tost se tykkäs mut yhest toisest ei.

Tuijotetaan vaan koko ajan vaan jotain vammasta pyöritysjuttuu (joo äikästä 10 mut en ees tiiänäit sanoi :D)

Kuvakoppi! Mun UNELMA!

Tarkoitus oli siis kuvata tota välähdystä eikä ukkelia. :D

Tuliko hienoja?

Selena: "Mmmh jooh..."

AHA! Ja mäku luulin käyttäväni rahat parempaan!D:<

Juicetable! (tai joku vastaava, joo oon pahoillani mutkun simsi on englanniks niin en vaan kaikkee voi muistaa suomeksi. Liian vaikeeta mun aivoille!)

Nyt se on stailattu paremmaks. :)

Vessassa kannattaakin harjoitella anatomiaa. :) Ei ainankaa oo tiellä tai mitään. :)))))))

Ja nyt opiskelemaan! (oikeesti alussa mä olin hirveen laiska mut jotain kolmen päivän jälkeen aloin tsemppaa)

Juhla-asu :)

Mmmh... ei.

Toi naikkonen salakuvaa! (en oo ihan varma mut musta tuntuu et toi on mun kämppis Millie)

Hei mä kielsin sua tekemästä mitään! Sä ansaitset ees vähän parempaa, tai ainanki SUN poikakaveri tarvii stailauksen.

Selena: Kuule Lukija, ootko kuullu hauskanpidosta?

Se meni kotiin häpeemään ja maalaa taului. :)

Mikroateria onkin erittäin terveellinen. :) Suosittelen sitä KAIKILLE. :)))

Nyt nukkumaan. :)

Muilla synkkaa. :)

Selenalle tuli vähän kiire kouluun. :P Kaikki muuten oikeestaan inhoo Selenaa D: Ja kaiken lisäks sil on MUN luonne.

Muutkin juoksee täysii. XD

Ota valta pois niiden käsistä,
jotka kuitenkaan, eivät ymmärrä.
Ole ilolla, paha ihminen.


Koulusta. <3

Mikä toi on?!

Kahvila pahvila boo!

Ostettiin limettipiirakkaa. :)

Kasvisim Shea :)

Katusoittaja. :P

Toi on mun kämppis, toi tuolla oven edessä. XD

Iltakokoontuminen nörttien keskuudessa?

Kaunis hullu Selena. :)

Tollanen yökkäri tuli Tulevaisuuteen- lisärissä.

O.O

No emmä ny tiiä...

Tää on ihan okei, paitti et tollanen voi olla kans arkiasuna. :)



Henkipuku! Superstaran parhaimpia puolia. :)



Se on hyvä et täällä joukossa on jotain normaalejaki yövaatteita, esim toi ois ihan hyvä Selenalle. :)



O.o



Ehkä vähän yksinkertain mut ihan okei.

Jaahas.




JAAHAS!

Okei ehkä mä lopetan nyt tän yövaatteiden esittelyn. :P

Ja aamupalaa kokkaillaan. :)

Toinen syö jotain palanutta juuostoseosta. :P

Kohta ne vohvelit on valmiita. :)

Hirveesti kärpäsiä. O.o Kuulemma niihin voi kuolla. :D

Jaa sitten piirretään vessassa. :))

Opettaja selitää kai taieesta jotain. :D

Keskittyy keskittyy! (viertustoveri on kyllä KAUNIS... :D)

Onneks joku on aktiivinen tunnilla. :D

Selena: Hei anteeks? Opettaja? Pääsisinks mä millään vessaan? Mitenkää?

Jaa sit nukutaan. :P

Opettaja: Ja tämä taideteos on esimerkillinen teos nykytaiteesta, jota te nuoret saatatte kutsua PILAtaiteeksi. :)

Hmm.

Ei TAAS! Flunssa... D:

MEHUBILEET! Wuhuu!

Kittaa vaan kuonoon kaljaa! Onneks Selena ei oo niin tyhmä että vihahtelisit. :)

Mukillisen jälkeen juodaan suoraan tynnyristä. XD


Voi Selena..

Selena: Ja siis sitten me juostiin ja hypättiin ja mulla oli niiiin kuuma. Ja siis meiän liikanope on semmonen jännä, tiiätkö näyttää vähn norsulta? Noo mennäänkö tonne tota mun huoneeseen? ;)

Selena! Ehkä vähän liian nopeesti. D:

Ehkä opiskelijaparat olla vähän kännissä. :D Ketään ei ees kiinnosta että toinen seisoo alasti siinä vieressä. XD

...

Kupla!

Miten toi hame pysyy noin ylhäällä?

Onko mielenkiintoset kädet?

Nainen: Älä koskaan ole myöhässä tunnilta! Mä olin kerran ja opettaja anto mulle huomautuksen! O.O

Mitäs kokkaat?

Derek! Oliko sunkin pakko. ;_;

Koulupäivä meni ja aika tulla taas kahvilaan roikkumaan. :))

Joku donitsijuttu. :D

Jaa sitten piirretään. :) Selena panostaa täysillä opiskeluun!

Sateenvarjon kanssa kuljetaan aurinkoisella päivällä? Ihan normaalia! Takana olevaa hyybää mä siis muokkailen.

Asua etin ja tällanen tuli vastaan. Ööö... ei?

Olin hetken silleen että mikä tän tarkotus oli, mutta siis... RAKEITA!

Tää kuvaa samaisia rakeita, näkyy ehkä vähän huonosti mutta noi valkoset pisteet siis on niitä. :)

Mä en ymmärrä miks mä otan kuvia kokkaamisesta.

On toi vaan nätti, mutta YÖK täysikuu! D:

Jaa sitten tuhritaan vessaa. :))))

Tommonen.

Onks tää niinku vettä? Mut aika paljon tulee. Ajattelin pelatessa, että hei RÄNTÄÄ! Mut tajusin sit että on K-E-S-Ä

Perus.


Joo, nyt taas vähän maalaillaan. :) Tuhritaan koko kaupunki eiks jeh?

...

Homma jäi vähän kesken kun piti tulla luokan kanssa piirtelemään... ulos... sateeseen. :o

Nyt on kaunis ilme etummaisella. :D Mä teen tätä postausta vähän osissa joten en enää muista viimeisimpien kuvien tarkoitusta (kuvia on kyllä siis vielä jäljellä :P)

Lintsattiin loppu tunti ja jatkettiin työ loppuun. :) Ihan kiva vaikka itse sanonki.

Mä pyysin tota vaan olemaan mallina, enkä pyytäny sitä poseeraamaan ees alasti!

Soitettiin Derekille ja pyydettiin treffeille. Derek onkin ainoo ihminen jonka kanssa on hyvät välit. D:

Rankka sade, YÖK!

Roskiksen edessä on normaalia odottaa kumppaniaan. :)

Sieltähän se hottis saapui. :) <3

Joo, pyysin tota poseeraan. :)

OMG! Hohtokeilausta! O.O <3

Mut tommonen piirustus tuli. XD Toi tosin jäi kesken kun halusin keilaa. :P

Selena: Vau... toi pallo... on pyöreä. O.o


Kaunis asento :P

Yks keila kaatu. :D



Derek: Jeah! Vitsi mä oon hyvä ja TE muut ootte huonoja! Wuuhuu!

D:<

Derek jäi keilaa vaikka mä oisin halunnu tanssia hitaita. ;__;


Selena piirtää nykyään aina! Taidejuttuun kuuluu myös paljon muutakin. :o

Tota... ei? Siis nää joistain kamaseteistä tulleet vaatteet on kyllä melko turhia. :D  Mutta sit jos innostuisin tekee taas joskus tarinaa (joka on muuten ihan mahollista!) niin nää ois ihan kivoja. :) Mua oikeestaan ihan oikeesti huvittais tehä tarinaa, voisin kokeilla tehä One shotteja ja sit tehä myöhemmin joku muutaman sukupolven tarina omaan blogiinsa. (koska tää ei oo tarinablogi niin vaikka one shotteja tänne tuliskin niin oikeet tarinat sit omiin blogeihin tai sit jos joskus oikeesti innostuisin niin tarinablogi kuten More Than Sims ois ihan kiva. :)

 Myyjä: Olkaa hyvä ja ostakaa tämä hyvin epäilyttävä leivos. :)))

 Oisko pöytätavat mitään?

 No ei sitten. :(

 On vaan nää mun kämppikset nättejä. Erityisesti pidän tosta oranssihiuksisesta kun siihen jätin aika paljon (okei jätin kyllä kaikkiin muihinkin) omaa näköä. Mut toi oli jo valmiiks nätti, nyt se vaan on KAUNIS. <3

 Selena: Eiks ookki hauska video! Puput hyppii tiellä. :DDDD

 Yks ton piirroksista oli tällanen ja tää on itse asiassa aika hieno. :)

 Ja taas tuhritaa. D:

 Telkkareita. :DDD

 Nyt on kaunis yöpuku. :P

 Selena: Tota hmm... haluisit sä poseerata...?

 Derek: No totta kai!
Selena: ... Alasti?
Derek: Tietenkin mitä sä oikein kuvittelit! :)))

 Ja siinä se ukko sit seisoo. :D

 Ja tietenkin me piirrettiin KÄDET! Toi piirustus on kyllä aika hieno, mutta ei tota varten ALASTI ois tarvinnu poseerata. XD

 <3

 Selena pyys Derekii tekee jonku tempun. :)

 ...

 Ai se sytty palamaan! :o


 Selena... Muistatko miten viimeks kävi?

 Ahaa. Derek tykkää...

 Sitten romanttinen yhteiskuva. :)

 Jaa-a... Harmi kun yliopistossa ei voi tehä vauvaa.

 Derek meni nukkumaan TON vieressä. D: Nyt ei ainakaan noitten välille (Selenanja Derekin) tuu YHTÄÄN MITÄÄN! D:


 Syksy on täällä ensimmäistä kertaa!


 Selena: Kuinka kehtasit nukkua sen... kakkapään vieressä!

Derek: No...

Sietääkin hävetä!



***

Loppujen lopuks mulla meni tän postauksen tekemisessä neljä tai viis päivää. :D Farringtoneja tulee vielä lisää, ainankin pelaan yliopiston loppuun että kattoo mitä sen jälkeen. :)

7 kommenttia:

  1. Säädän ulkoasujen kanssa joten älkää ihmetelkö. :)

    VastaaPoista
  2. Valmis! Tausta voi aluksi tuntua sekavalta mutta siihen tottuu. :)

    VastaaPoista
  3. Shea <3 Pusipusi <3 ...Eiku mitäh :D
    Mitenköhän mä vasta nyt eksyin taas tänne? Hirvee hälinä päällä koko ajan, en oo oikein ehtiny paneutua omaan enkä muiden blogeihin D:

    Mut hei jos näät tän ni vastaatko tähän:
    Toimiiko toi yliopisto sulla normaalisti? Pystytkö suorittaa tutkinnon ihan loppuun asti? Kun mullahan esimerkiks kävi Elinan kanssa sillee, et ku se lukukausi loppu ja se palas omaan naapurustoon, ni peli ei antanu mun enää palata sillä suorittaa sitä yliopiston loppua. (Pakko kyl todeta, et musta se on ihan sairaan tympeetä, et ne on ees tehny ton yliopiston tollee et sitä tutkintoo ei voi suorittaa kerralla kokonaan.)
    Mulla siis korruptoitu kokonaan se tallennus kun yritin palata yliopistoon. Et kun peli sit lopulta kaatu ja käynnistin uudestaan, ni se ei suostunu enää avaamaan ees sitä Frankenbergien normaalia tallennusta siellä Appaloosa Plainsissa. Koko peli jääty joka yrityksellä... Onneks mulla oli toinenkin tallennus, pystyin sillä sit jatkaa tarinaa. D: Yliopisto tutkinto vaan jäi Elinalla saamatta (ja muillakin Franksuilla, koska yliopistoon en niitä enää todennäköisesti laita).

    Hirvee romaani mun simsin ongelmista :D Toivottavasti sait tuolta poimittua sen pääasian, eli sen kysymyksen: Pystytkö sä palaamaan sinne yliopistoon suorittamaan tutkintoa loppuun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista. <3

      Mulla ei oo ollu ainankaan vielä mitään ongelmia yliopistossa. O.O Voipi tosin johtua siitä että a. mulla on todella hyvä kone (:D) tai b. en oo pelannu yliopistoo loppuun :DD

      -Lukija-

      Poista
    2. Mullakin pitäis olla hyvä kone, ei oo kauankaa ku vaihettii uudet näytönohjaimet yms härpäkkeet. :D

      Pitää varmaa vaa yrittää jaksaa kokeilla yliopistoo uudestaa jollai randomilla simillä. Ku en oo nyt tosiaan pitkään aikaan yrittäny. :D

      Poista
  4. Selena on kyllä ihan nätti. :)

    Ahaa, nyt selvisi syy laamatyyppien "upeaan" kävelytyyliin... He ovat varmaan niin ylpeitä hienoista autoistaan. (y)

    Isla Paradiso on kaunis kaupunki, harmi vain että se on joskus jäätävän laginen... Yksihenkisillä perheillä se toimii siedettävästi. :D

    Ottipa Selena hehkeitä kuvia itsestään kopissa. :P

    Mehukännit, wuu! \o/

    Selena onnistui ikuistamaan Derekin komeuden erittäin hyvin paperille. :''D

    Tuo oranssihiuksinen nainen on niin kaunis, ooh! :o

    Kiva postaus oli, yliopistolla sattuu ja tapahtuu kaikenlaista... :D

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)