lauantai 26. syyskuuta 2015

Scullyt - Nukkuva Ruusunen

Heippa kaikki!
Oon nyt pelannut viime aikoina simsiä aina, kun oon ehtinyt, joten kuvia on varastossa melko pitkälle. Valitettavasti mulla ei ole pitkien koulupäivien ansiosta hirveesti aikaa tai intoa alkaa tekemään postausta arkisin. Viikonloppusin tää sitte onkin ensimmäisenä listalla. :D

Täytyy tähän väliin sanoa, että en ole todella pitkään aikaan pelannut yhtä ihanalla perheellä, kun Scullyt, enkä välttämättä tuu pelaamaankaan. Mutta nyt --->


Kuvan tarkoitus on todennäköisesti ollut kuvata ihania sadepisaroita, mutta silmiin pistää ärsyttävä zombi. >.<

:D Nyt on hauskaa. :P

Toi on jopa vähän pelottavaa kun Anette menee rapsuttamaan Venusta ja Venus tulee hampaat edellä vastaan. :D

Mulla on aina hirveen tylsää kun tulee yö. Sen varmaan huomaa siitä, että mitä mä kuvaan. XD

Vatsa ei oo ees suuri, mutta selkä on silti hirveen kipee. O.o Mut Aneten raskausasut on ihanat. :)

Musta toi Madeleine on vähän tylsähkö hahmo, vaikka ite sen loinkin. :D Mut enmä tiiä, ehkä se on aikuisena vähän kivemman näkönen.

Se on ihanaa et säät on erillaisia joka pelissä. Tosin on kieltämättä vähän ärsyttävää kun sataa koko ajan. D:<

Ihanan väristä. <3 Tykkään kyl tästä syksystä. :)

Voi Mars. <3 Siis toi suloinen koira on koulutettu todella hyvin. :)


Vois se aurinko paistaa... Mut ainankaa ei oo kukaan enää kipee. :)

Yh miten ruma koira.

Musta on kiva mennä koirien kaa lenkille. Oikeesti. :)

Nyt savuaa. Tosin toi on todennäkösesti vettä.

Ei ollenkaan poseeraa. :D

Mars syö niin suloisesti. <3 Siis se on niin söpöä kun koirat oikeessakin elämässä saattaa syödä tolleen.

Miksi Charliella ei ole työasussa kenkiä?!

Ja heti innolla tervehtimään. :)

Anette ei tykkää jostain, kun on ilmekki tollanen.

Venuksesta tietää että se on pentu kun se rähisee esim. lautasille. :D

Charlie: Mä haluaisin niin kovasti auttaa sua jotenkin kulta. Haluisiko vaikka karkkia kaupasta?
Madeleine: Jos sä voisit auttaa vaikka mua tekemään nää läksyt, kun nää on aika vaikeita.
Charlie: Mä muistinkin yhen tapaamisen joka mun täytyy suorittaa. Moi moi!

Tää huone tai huoneenosa on jotenkin niin moderni. :)

"Jee mä elän!"

Kyllä mä jaksan jankuttaa tästä jalkapallosta. :DDD

Toi on niin söpöö kun koirat nukkuu sängyllä. <3

Osaatte varmaan arvata mitä mä teen kun pelaan. Pausetan koko ajan yrittäen ettii hauskoja asentoja. XD

Kuten huomaatte. :P

Oi tää on taiteellinen kuva. O.O

Charliella on muuten vatsalihakset. XD

Onks noi rakeita?!

Kyllä se masu kasvaa...

Saippuakupla! Musta on kiva kuvata ihan vaan näitä tavishetkiäkin, vaikka tiiän että ne ei kiinnosta ketään. :P

Nyt järjestetään bileet!

Tossa kohtaan tapahtu jotain kummallista enkä pystyny bileitä järjestään. Oletan että koska simsini on englanniksi, myös kello toimii englannin tavalla ja siksi en pystynyt niitä järkkäämään.

:)

Charlie yrittää epätoivoisesti opettaa Marsille istumista. XD

Toi vatsa näkyy tänne asti! O.O Mä niin rakastan raskaana olevia simejä ja ihmisiä, ne on niin nättejä. <3

Toi vatsa on tommonen pallukka. :D

Anette on kyllä mun kaunein raskaana oleva simi. :)

Se on niin siistiä että EA on jaksanu järkätä semmosenki yksityiskohdan että koirat haistelee luontoa ja tekee tarpeensa. Ois se nyt aika tylsää jos koirat vain talsis pitkin katua kuin robotit.

O.o

Joo mua alkoo häiritsee hirveesti kun Anette kulki kesämekossa joten vaihoin sen vaatteet. (eli siis pistin simille ulkovaatteet päälle XD)

Jei se istuu!

Sumua...

Toi sateenvarjo näkyy muuten KAUAS.

Rae!


Jep, Madeleine meni oppimaan ratsastusta. :)

Ei.

Ei näin.

Ei ei ei.

Eiiiihh...

Charlie: Mä en jaksa enää sua!
Anette: Mä oisin vaa halunnu etsä hakisit maitoa kaupasta. ;__;
Charlie: Mä haluun erota!

;___;

Voi Mars-parkaa. :(

Mut on tää kieltämättä aika hienon näkönen. <3

Normaali kotityöt jatkuu.

Ja voi Venus-pentua. ;_;

SYNNYTYS!

Hahhaa, halusin kiusata teitä. :DDD

Madeleine meni tapaamaan isäänsä.

Siaraalaan mars!

Mul meni jotkut kuvat sekasin, joten ei laitakkaan kaikkia mitä piti, mut tän halusin jakaa. :D On kyllä aika kaunis. :P

Tää on kyl kans aik söps kuva. :)

Ainii, Marsil oli synttärit täs välissä. :D

Kuka arvaa.

Tyttö tuli ja ylättävän söps. <3 Vauvoilla noi piirteet ei tosin oo niin selvät ja vasta aikuisena saa tietää millanen siit oikeesti tulee.

Ja siihen loppu tää postaus. :) Kiitos ja näkemiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)