sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Ranskaan! - Madeleine Scully

Hei kaikki!
Musta alkaa tuntua, että mä julkaisen postauksia aina viikonloppuisin. :D Mä en oo nyt vähän aikaan pelannut Scullyillä, mutta se ei tuu oikeastaan näkymään julkaisutahdissa sillä kuvia on vielä ainankin kahteen postaukseen. Mutta kyllä mä tuun Scullyillä jatkamaan, tällä hetkellä vaan satun pelaamaan toisella perheellä.

No nyt me ollaan saavuttu Ranskaan.

Yleensä kun pelaan, käyn vain seikkailemassa enkä juuri tutki kaupunkia muuten, joten tää oli ihan mielenkiintonen reissu.

Sekin täytyy sanoa, että koskaan aikaisemmin en oo kolmea päivää jaksanu olla yhessä maassa.

Oo nam. <3 Onkohan oti bagel/baageli :DDD

Nättejä perhosia. :)

Tää on niin ihana kun simit kulkee Ranskassa skootterilla.

Se on muuten tyhmää, et ulkomailla ei nää vuodenajat toimi. :/

Tää kuva on jotenki niin... kodikas?

Ou nou. O.o

Sankari Madeleine pelastaa tilanteen!

Se on kans tyhmää, että simit tulee tulipalon syttyessä siihen tule viereen. >.<

Palomies (nainen*!!!!!) närkästyi kun ei päässy sammuttamaan tulipaloa.

Ja sit jatketaan lukemista.

OI! Söpö ranskalainen mies. O.O

Mä en oo huomannu aikasemmin, että Ranskassa simit tervehtii poskisuudelmilla.

:DDD

Aaa, toi mies (nimeä en muista) opettti Madeleinelle Philip's Kenspa laulun. Mä en ihan oikeesti tiiä kaikkea suomeks ja kutsun sen takia joitain asioita englantilaisittain vaikka oisinkin suomentanu.

Madeleinella on muuten ihan HIRVEÄ ääni.

Tykkään kyl tästäkin kuvasta.

Meidän emäntä

Tää juustopata on jotain niin hyvännäköstä että... <3 Aina kun simit tekee juustopataa niin munki tekee mieli syödä sitä. :DDD

Tää kämppä on oikeesti sisustettu hyvin!

Vaikka tää vessa onkin huonokuntoinen

<3

Tää voi olla teistä vähän tylsää, kun oon enimmäkseen kuvannu vaan tavallista arkea, muttta seikkailut on TYHMIÄ!!

Tää kun laulaa samalla laulua niin toi pannu lentää myös ( normaalisti vain lettu lentää :D)

Sitte tarkistetaan näkymättömiä finnejä


Toi näyttää ihan joltain muulta kuin poskisuudelmalta.

Mä en jaksanu alkaa muoksia näitä simejä Ranskassa vaikka oiskin ehk kannattanu. :DD

EI EI EI! Toi ei oo ranskalaista! Mä tiedän että yleistän mutta ei ranskalaiset voi pukeutua rumaan teiniangstipipoon. ;__;

Mentiin siis käymään museoon.

Mä meinasin mennä tonne sisälle mutta en sit uskaltanu. :P

Tämä on hieno!!! Se on vaan niin tyhmää että museosta kyl löyty töitä jotka tunnistaa heti kiinalaiseks tai egyptiläiseks mutta Mona Lisaa ei ollu. >.<

Mä kävin täs kahvilas syömäs joka päivä koska nam.

Cool labyrintti. O.O Ehkä sit jos jaksais mennä uuestaan Ranskaan ja seikkailis sillee niin sais ostettuu tämmösen hienon huvilan. :)

TOI ON SE JUNARATA!!!!! O.O

Maistellaan vähän viiniä. ;)

Ois coolii omistaa tommonen hylly, Mä oisin voinu ostaa semmosen nektarintekovehjejutun mutta en sit viittiny, etenki kun tila on vähän vähissä.

Madeleine meni liukastumaan tossa paljussa vaikka toi vielä näyttääkin siltä et se kylpis siinä. :D

Nyt näkyy vähän paremmin :P

Piipusta kun savu kohoaa...

Hullu?

Mä tiedän että Madeleine valittaa tossa nälkäänsä, mutta pakosti tuöee mieleen et se ois sillee "Tuol on Jumala. kato!"

Viimeinen ateria. :D

Tää on niin siistii kun joillakin suihkulähteil voi istua! <3

Tuoltahan me mentäis normaalisti seikkailemaan mutta nyt me mennään tonne ylös.

Voi Madde ;__;

Tommonen ois kans cool!

Hyvästi Ranska!

Ja nyt me lähdetään takaisin kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)