lauantai 24. lokakuuta 2015

Scullyt - Taas mennään

Hei kaikki!
Nää mun blogi katselukerrat ei ole mitenkään huikeita todellakaan, mutta se johtuu siitä että oon ollut todella laiskalla tuulella. Sentään mulla kuitenkin on joka päivä niitä katselukertoja. :D Onneks mä teen tätä enemmänkin itselleni enkä muille ja kommentit ja muut on vaan plussaa. Periaatteessa mua ei ihan hirveesti haittais vaikka pitäisin vain yksityistä blogia, koska mä en kuitenkaan lukijoita lähe metsästämään. Tykkään kuitenkin tästä just tällasena joten olkoon näin.

Sen verran täytyy vielä sanoa, että kuvat on taas sekaisin. Mä ihan oikeesti yritän ottaa niitä suhkot järjestyksessä, mutta kyllä se on piru vie vaikeaa. Ei anneta kuitenkaan asian häiritä! -->

Oi ku Venus on suloinen. <3 Tuntuu oudolta kattoa peliä tässä vaiheessa, kun oikeesti mä oon PALJON pidemmällä pelissä. Tänään muuten avasin ensimmästä kertaa kolmeen viikkoon simsin. Ja kaikenlisäks ensimmäistä kertaa kahteen kuukauteen pelasin Scullyillä. :DD

Aaa. Jes kiva, että tässä postauksessa on vielä syksy ja toi ihq kurpitsa, koska nyt muutenkin lähestyy Halloween todella nopeesti.

Tota tota. Mulla ei oo minkäänlaista muistikuvaa tästä kuvasta. O.O

Maddea ei hymyilytä! :D

Ooii. Apua mun on pakko käydä katsoo edellisestä postauksesta tytön nimi. :D

Beatehan se. :D

Jee mä rakastan synttäreitä!

:DDDD

Miksi mulla nää taaperot on aina niin rumia?

Söpöt

Tällaset kasvonpiirteet. :) Hiuksista siis tulee erillaiset samoin vaatteista.

Mä suunnittelin, että mun simit asuu kaikki aina samassa talossa, kunnes simejä ei enää mahu enempää talouteen. :P

Tällanen Beatesta tuli.

Madde! O.O

Aika söps. :P

Madeleine on ihastunut. <3

Charlie kutsu nää naamiaisiin. :) Tai no Madeleinen mut Madeleine kutsu ton miehen. (mä en muista ton nimeä!!!)

Heppoja!

Beate ja Anette meni karkki tai keppos kierrokselle. :D

Hieno naamiaisasu. :D Huutosakkilainen. :P

Tollasen asun MÄKI haluisin.

Kohta alkaa spämmi ilman kuvatekstiä koska...





Madeleine meni syömään Charlien jääkaapista ruokaa ja sit Charlie valittaa, että jos Madeleine lopeta, sen täytyy häipyä. O.O

Charlien asu. :D

PAPARATSI!







Oii. <3 Tli joo muutama spämmikuva, mutta kun en keksiny niihin kuvatekstiä koska ne on aika ilmiselviä kuvia, enkä ees muista miehen nimeä ja ne on sentää aviopuolisot!

Toi vaasi on Ranskasta ja ihana! <3

***

Tää postaus nyt oli mitä oli, mutta toivottavasti tykkäsitte.
Näkemiin,
Lukija

//tarkistin ja sen miehen nimi on Benjamin Scully. Ja koiran nimi Ralston Schmidt :D

2 kommenttia:

  1. Siitä puhelinkoppisuihkusta vielä sen verran, että kolmosessa ei ole lisäosaa nimeltä "Yöelämää". Se oli muistaakseni kakkosen lisäosa. Jos taas meinasit, että se tuli Iltahuveissa, niin ei se sielläkään tule. Tai ainakaan en ole nähnyt sitä siellä, vaikka olen omistanut sen lisäosan jo kauan. (Niin no, "Nähnyt"). Jos sinulla ei ole sitä Tulevaisuuteen-lisäosaa (Vai mikä se nyt olikaan), eikä kamasetteja, niin sitten minun täytyy varmaan vilkaista peliäni uudestaan vielä optikollakäynnin jälkeen. :D (Tai sitten se on Storesta tai olet onnistunut lataamaan peliisi jotakin). Anteeksi, kun vaan jauhan siitä suihkusta, muttakun se oli niin hauska ja minäkintahdonkanssapuhelinkoppisuihkuanyääbyääkaikkitännehetimullenyt. :D

    No, yritän vielä sanoa jotakin tuosta postauksesta: Sinun postauksiasi on ihan lukea, eikä silmätkään vuoda kovin pahasti verta EA:n iholle. Voisi olla vähän vähemmän noita yläkulmasta otettuja kuvia, kun niitä on aika paljon, mikä on kyllä ohan ymmärrettävää, kun pieni yläkulma on pelatessa paras, mutta ei näytä kuitenkaan aina kuvissa niin kivalta. Ja ai niin, tuo uusi banneri on tosi hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullahan on siis ihan kaikki lisäosat ja kamasetit mitä kolmosesta on tullut. :) Kävin katsomassa pelistä ja se suihku on SuperStarasta. :) Pahoittelut edellisestä sekoilusta.

      Tiedän joo,että ei näytä niin kivalta kun on yläkulmasa otettu, mutta sitä on ihan hirveen vaikee muista aina sillon tällön. :D Yritän nyt kuitenkin panostaa siihen. :P

      Kiitos tosi kivasta (ja rakentavasta) kommentista Black Cat. :)

      -Lukija-

      Poista

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)