sunnuntai 8. marraskuuta 2015

10 kuvan postaus

Moi pallerot!
Mä tiedän, että mä en oo niin aktiivinen kuin alkuaikoina, mutta kyllä mä täällä edelleen näitä postauksia väsäilen. :) Mulla on tällä hetkellä (vieläkin!) sen verran kuvia Scullyistä joten tiedossa ei ole hiljaista jaksoa. En oo pitkään aikaan pelannut kunnolla Scullyillä, mutta toivon, että inpis iskee jossain vaiheessa. Tällä hetkellä mulla on idea. Kattoo nyt että toteutuuko se. Hyvää isäinpäivää muuten kaikille!

 Aaaw. <3 Täältä kaukaa katottuna Anette ja Beate näyttä samannäkisiltä! (ja joo tiedän että edellisesä postauksessa oli Beaten synttärit...)

 Hah toi kynttilä on vielki ehjä.

 Mä inhoon kun nää vesikalusteet tai muut sähkövempeleet menee rikki! ;_;

 Hieman avonainen asu, ottaen huomioon että ollaan julkisella paikalla ja on talvi.

 On se vaan nätti. (mun parhaiten onnistuneita simejä <3)

 YLIOPPILAS!

 Mun kaupungis on yllättävän paljon nättejä simejä, ottaen huomioon että ne on valmissimejä.

 Okei... Tää kuva on outo. O.O

 Hienoa Madde!

Tää on niin hauskaa kun törmää ite tekemiin simeihin, jotka kaikenlisäks esittää tuttuja ihmisiä. :D

***
Pahoittelen, että postauksen tuli vaan kymmenen kuvaa, mutta niinkuin sanoin, ei oo ollu hirveesti inspistä tähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)