sunnuntai 22. marraskuuta 2015

Scullyjen pikkujoulut!

Hellurei!
Täällä on viimein satanut ensilumi ja oon siitä nyt jotenkin niin innoissani, että päätin sitten täälläkin julkaista jotain jouluista. :) Mä olen jo ehtinyt vähän miettiä, että miten mä teen tästä blogista jouluisan (koska mä todellakin rakastan joulua!) ja päädyin antamaan teille joululahjan 24.12.2015. Joulukalenteria en tee. Ei olis ideoita ja veisi muutenkin liikaa aikaa, mutta pitäähän mun teidät yllättää. ;) Mutta nyt lukemaan! --->

Tää on yks harvinaisia hetkiä kun mulla on puhekuplat päällä. Outoa tässä kuvassa on se että kaikki ajattelevat uima-allasta ja Charlie Scully istuu tuolilla oikeassa alakulmassa ilman että häntä on kutsuttu.

Beate katsoo tänne vähän murhaavan näköisenä. :D

Beate: Muahan et kuvaa!

Tota tota. Tää on vähän outo kuva,,,

Tää on niin hauskaa kun sataa lunta ja pallo uppoaa siihen. :DDD

Mä en oikeesti muista ton miehen nimee ja mun pitää vaan sen takii avata sims. >.< (ei sillä niin oli tarkotus muutenkin)

Toi Madeleinen juhla-asu kyllä on oikeesti ihana. <3

Saatiin misteli joululahjaks, ripustettiin se kattoon ja sit sen alle pussaamaan. ♥

Mitä tapahtuu! O.O Musta muuten tuntuu että Madeleinen miehen nimi on Benjamin.

O.O // oli se mies Benjamin

Katoin hetken aikaa tätä kuvaa kummissani mutta musta tuntuu ettö joku tekee lumienkeliä.

Madeleine teki lumienkeliä! :D

Ilme on aika hieno. :D Taustalla näkyy yliopiston toi yliopisto juttu. :D

Beate on suloinen. <3 Tässä kvassa pistää silmeen kalkkuna. Mä en ymmärrä miks simit syö kalkknaa eikä kinkkua. ;__; (tai no ymmärrän mä. Kun tää sims on tehty ulkomailla niin ois outoo jos siinä ois suomalaisia juttuja)

Tää yöasu on muuten aika kiva. :) Se taitaa olla Tulevaisuuteen - lisäristä.

Todennäköisesti seuraavan kerran kun teen postausta näkyy uudistettu talo, mutta tässä postauksessa näköjään ei,

Mä oon yrittäny ottaa kuvia eri kuvakulmista, mutta musta tuntuu että nää on sen verran vanhoja kuvia että en oo siihen vielä kiinnittäny huomiota.

Eiku onhan tässä jo uudistettu! Eli siis Benjamin ja Madeleine siirtyivät yläkertaan. :)

Aika söpö peura. :) ♥

Muno is ehkä pitänyt muoksia enemmän Benjaminin ulkonäköä koska noi lihakset on vähän liian suuret. Ei sillä siis kyllä mä laitan simille aina lihaksia koska mä en halua mun simeistä mitään tikkuja mutta liika on liikaa.

Aaaw iglu. ♥

Tää on niin siistii kun talvella tulee jääpuikkoja! Mun äidinkielen opettaja sanoi tässä yks päivä, etttä elämästä tulee sen jälkeen helpompaa kun alkaa tykkäämään asioista. Ja oikeassahan hän oli, koska nykyään mä rakastan talvea ylikaiken  niin simsissä kuin oikeessakin elämässä.

Mua alko yhessä vaiheessa ärsyttämään kun Beate meni koko ajan ulos tekemään jotain. Ahaa! Katoin sen luonteenpiirteet ja se rakastaa kylmää joten ei oo ihme et se halus koko ajan mennä ulos.

On toi kyl aika kiva. :)

Taas meni pilalle stailaus. ;__;

Beate on taitava. :)

Tässä on vähän kuvaa uudesta yläkerrasta.

Okei....

***
En tiedä että missä vaiheessa tulee uutta postausta, mutta näköjään oon ottanut tavaksi noin kahden viikon välein julkaista jotain. Tiedän että en oo kaikista aktiivisin bloggaaja mutta kuitenkin. Ainiin, muutama kuukausi ja on tän blogin synttärit! (okei kävin katsomassa ja ne onkin vasta 28.3. mutta silti, melkeen vuoden oon tehny tätä!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)