perjantai 25. joulukuuta 2015

Jouluekstra - Rainbow

En tiedä kuinka moni on lukenut blogia jo Rainboweista lähtien. Mä aloitin siis Rainbowit kai viime joulukuussa tai tammikuussa, joka tapauksessa lopetin tarinan lyhyeen ja aloitin pelailublogin. Nyt tätä on melkeen vuos tehty enkä oikein tienny mitä tekisin jouluks, sit löysin vanhoja Rainbow kuvia. Siirrytään katselemaan --->

Apua, mulla pätkii enkä muista tän neidon nimeä, mutta oli siis Rainbowien aloittaja.

Tätä ennen nää simit oli tuntenu toisensa muutaman simtunnin verran. :D (ja ne meni muuten nopeasti naimisiin!)

Mä muistan ton simin. Se heitteli koko yön  riisejä Rainbowien häissä.

 Tää kuva oli jostain baarista ja SAATTOI olla mun bannerina jossain vaiheessa.

 Tää on kyl mun suosikki kuva. <3 Ja toi mieshän siis on yllä oleva mies stailauksen saaneena.

Rainbowien kaunis talo. :D Tästä ne siis aloitti. :P

Aluks tuotti ongelmia kun aloittajan piti käydä vessassa, mut oli kutsunut sen miehen kylään ja ja. :DD

Ai että kuinka mä olin huono kirjoittaja silloin, vaikka siitä on vaan vuos!

En kyllä tiedä että oonko kuvaamisessa parantunu, mut kirjoittamisessa ainakin.

Kyl musta silti tuntuu että oon kuvaanusessakin parantunut, koska kyllä mä tällasia saatan pelailupostauksiin räpsiä, mutta tarinaan? Turha luulo.

... -_-

Eikä! Näissä kuvissa en osannu vielä poistaa vihreitä timantteja (onks sille joku nimikin vai?!?! :DD) tai puhekuplia.

Rahakoodit on kyllä hyödyllisiä mutta tää (hideHeadlineEffects on) koodi on melkeenpä pakollinen tarinan teossa, tai simsblogin tekemisesssä ylipäänsä.






Muistan että mun blogissa pyöri Rainbowien aikoihin joku häirikköanonyymi joka dissas koko ajan. Sit vaan nauroin sille enkä ees tajunnu kuinka ilkee se oikeesti oli. :D Mutta eipä tyhmä ano päässy loukkaamaan mua koska olin niin pieni. :P





Voi eiiii. Mä oon laittanu tänkin kuvan blogiin.... >.<




Tää on kyl ihan kiva. :)

Sitten on se koodi millä saa muutettua tarpeet sellasiks ku haluaa, tehä ystäväsuhteita, muuttaa vuodenaikaa, säätä jne. En laita sitä koodia tähän koska kaikki ei haluakkaan tietää, mutta tarinanteossa se  on oikeasti hyödyllinen. Koska camoon, ei kukaan halua kuvaan mitään hajujuttua! (aivokatkos :D)


Aloittaja oli siis palomies. :)




Mä pahoittelen et kuvat on vähän epäjärjestyksessä, mutta mulla ei ees pitäny olla näitä kuvia tallessa koska mun tietokone vaihtu, että nyt ei saa valitttaa  :DDD



"Tuutko kanssani naimisiin?" Söpööö, mut vessassa? Ei kiitos. (ja taas toi vihreä timantti -_-)




Tykkäsin kyl aloittajan asusta mutta, osaisin kyllä tehdä hienommankin... (ainiin Rainbowit oli siis väri haaste jonka sukunimi piti liittyä väreihin, ja jokaisella sukupolvella oli siis oma värinsä, yllätys yllätys (ette varmaan huomanneet :D)  aloittajasukupolvi oli sininen. Sit kans jokaisella sukupolvella oli oma haasteensa jne. Ja haaste kesti siis kymmenen sukupolvea)





Nyt päästiin jo vähän sisustaa koska häälahjat. <3 Tykkään kun simit antaa häälahjoja tosin joskus voi tulla jotain vähän omituistakin...






Haasteen mukaan simien ikä pitäis olla normaalissa, mut mä en jaksanu joten lyhensin ja nyt jo alottaja menee synnyttää. :D Adramseilla mulla on siis ehkä jopa vähän normaalia pidempi, että voin sit ite päättää millon on esim tyyppien synttärit eikä kukaan kuole liian aikasin tai vastaavaa.





 Maisemakuvat. <3



Ja tässä näette Rainbowien talon!... ihan hirvee.


Toinen sukupolvi oli siis liila.


Äää, nyt tuli mieleen kuinka halusin mukaan yhen tekemäni perheen... >.< Kirjoitin siis siitä kuinka aloittaja saa tietää oikean isänsä tai jotain... Ja se isä oli siis siitä perrheestä.




Tuo! Oli se isä...Niinku toi vois olla muka parikymppisen naisen isä, joo-o.

















Pahoittelen että kaikkiin kuviinei todellakaan tule kuvatekstiä. Niitten karmeus puhukoon puolestaan. Tää rakennus siis oli  semmonen terapiapaikka, enkä muista miks aloittaja meni sinne.





Tää tyttö oli kai aloittajan vanha luokkakaveri. Eiku hetkinen, aloittaja oli orpo joten se oli lastenkodissa... Tää tyttö on sieltä!















TYKKÄÄN!<3









Tulee vaan niin paljon muistoja mieleen tästäkin simistä.













Meinasin kirjoittaa tähän, PESUSIEN! :DDD Mutta siis, pesukarhu :D









Hehhehee.

----




***
Oon pahoillani että kuvatekstiä ei tullu moneen kuvaan, mutta enmä ainankaan haluis näin hirveitä kuvia hirveen kauan katella. :D Toivottavasti tykkäsitte ekstrasta. Ja viimeisenä (Ja kaikkein vähäisimpänä :D) HYVÄÄ JOULUA! (unohdin julkaista tän aikaisemmin, joten jouluestra tulee 30.12 :DD)

2 kommenttia:

  1. Mietin pitkään, sanonko tätä, mutta päätin sanoa: jotenkin pistää aika ronskisti silmään toi sun tapa hehkuttaa "Rainbowien hirveyttä" koko ajan.
    Oon itse syyllistynyt ihan samaan puhuessani entisestä legacystani, myönnetään mutta nyt tajusin miten rasittavaa se on ja miten paljon se kuulostaa siltä, että kalastellaan kehuja tyyliin "no höpsis, eikä ole :)".

    Miksei ihmiset oo vaan ylpeitä siitä että tämäkin oppitunti tuli käytyä ja nyt osaan paremmin?

    Ei mulla muuta. No hard feelings.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ehkä mä toitotan sitä liikaa, sori jos häiritsee. :D Mä vaan ihan oikeesti pidän sitä hirveenä enkä loukkaannu (enää!) ollenkaan jos joku sanoo olevansa samaa mieltä. Enmä mitään kehuja kalastele todellakaan vaikka se voi helposti siltä vaikuttaakin. Ehkä mä lakkaan toitottomasta Rainboweista enää koska moni mun lukija ei oo ollu vielä Rainbowien aikoihin. :D

      Kiitos kommentista ja mielipiteestä!

      -Lukija-

      Poista

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)