sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Scullyjen sekalaista elämää


Jos joku ny miettii, että miksi nyt ei tullut Adramseja, se johtuu siitä että ajattelin tehdä vuorotellen tarinaa ja vuorotellen jotain muuta. Ihan vain sen takia että en ottaisi liikaa stressiä ja tarina jatkuisi mahdollisimman pitkään. :)
Niin hei, HYVÄÄ ITSENÄISTÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!
Onko mulla vieläkin syksystä kuvia?!?!?!

Mä yritän oikeesti aina katsoa sieltä ne kaikkein vanhimmalta näyttävät kuvat, mutta kun niitä on edelleen paljon se on aika vaikeaa.

Mutta kyllä mä syksystä tykkään että ei sillä. :) Sitä paitsi enää ei ole jäljellä Madeleinen teinikuvia että oon mä sen verran hyvin katsonu.

Mutta siitä huomaa että nää kuvat on vanhoja koska en oo vielä keskittynyt kuvakulmiin oikeastaan ollenkaan.

Tää muuten taitaa olla Madeleinen itse tekemää viiniä. :DDD

Söpö Venus. <3

Oksentaako Madeleine vai mitä se tekee. O.O

Tais se oksentaa. :) Eli tte tiedätte mitä jossain vaiheessa tapahtuu!

Beate on vielä taapero. <3 Tykkään muuten tosta Paratiisisaaren vaatteesta mikä Beatella on yllä. :D

Katoin tätä hetken kummissani mutta täähän taitaa olla Tulevaisuuteen - lisärin suihku. XD

O.O

Mä mietinkin että millon tulee muitakin simejä kuin Madeleine. :P

Mä inhosin Beaten taaperoaikaa, koska se meni KOKO ajan ulos... Niinkuin se menee lapsenakin.

Uuuuu. ♥_♥

Taas se on ulkona!

Hahaa, lehtikeko.

O.O Pahoittelen muuten tän postauksen kuvakulmista, koska tiedän että ne on aikas... hirveitä

Selvä. Aikuinen nainen hyppii lehtikasoissa. Ei ollenkaan outoa, ei.

Sytytetään kasa palamaan.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)