sunnuntai 31. tammikuuta 2016

Ja taas...

Heippa taas!
Joku viisas viisas ihminen varmaan arvas että mitä on tapahtunut. Elikkäs... en jatka Adramseja. Ei se tarinointi oo mun juttu ollenkaan vaikka kuinka yritän silloin tällöin. Mä tiesin etten onnistu, mut oon silti jotenkin tosi pettyny. Yhessä vaiheessa tajusin että voi ei, teen tarinaa pakolla ja jossain vaiheessa en tehny enää silloinkaan. Mutta tänne blogiin on lähiaikoina tulossa jotain muutakin kivaa. :) Ehkä jo ensi viikolla saan nimittäin valmiiksi ensimmäisen osan vuodenaikojen esittelystä. Toki se vähän riippuu että missä vaiheessa  on kevät mun taloudessa. :)

Tää kuva on varmaan vahinko-otos, koska musta jotenkin tuntuu että en ottais tarkoituksella kuvaa Anetesta ja sen pään peittävästä mistelistä. :D

Mä olen taas erehtynyt ottamaan yläsuunnasta kuvia. Voi ei.

Se on nin järkyttävää sekä simsissä että oikeassa elämässä, kun kuva otetaan silloin kun puhut. -_-

Musta tuntuu että toi teline on joululahja lahjabileistä.

Benjamin korjaa kaikki rikkinäiset jutut. :D

Ja postauksen lopettaa tämä erittäin taitava kuva. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)