sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Scullyt- Söpöyttä ilmassa

Hei!
Kuten edellisessä postauksessa taisin mainitakin olen poistanut Scullyt. Siltikin kuvia riittää varmasti ainankin vielä kahteen postaukseen, joten mitään pitkää taukoa ei ole luvassa postausten suhteen. Kuitenkin tarinassa on menossa ns. tauko. Kyllähän mä sitä kirjoitan eteenpäin kuten varmasti muutamat ovat huomanneet, mutta mitenkään hirveää stressiä en ole asiasta ottanut. Seuraavasta osasta on tulossa oikeasti todella pitkä ellen päätä katkaista osaa (kuten muuten taidankin tehdä!). Tekstin kirjoittaminen on minulle kaikista tuskaisinta, mutta kun sen saan tehtyä, osa on hetkessä valmis.

Beate on tosi suloinen lapsi. <3 Tosin toi asu ei sovi erityisen hyvin talveen. :D

Joku epämääränen peilikuva. :P Ei oo muuten kuvat (TAASKAAN) aikajärjestyksessä. Voi jopa kaikenlisäks olla että vieläkin on syksystä kuvia.

Beate pikkuinen. Rakastan muuten tota mistelinoksaa ja noita portaita.

Madeleine saa vauvan! (ois tosin parempi jos Madeleinen nimi ois Victoria tai Sofia niin vastais paremmin tilannetta. :D)

Aneten synttärit. :) Tervetuloa keski-iän kriisi. ":))"

Seuraavaksi luvassa späm... yllätys yllätys.

"Hmm... Mitähän mä toivon..." Se on hauskaa et simit tekee tollee vaik eihän kukaan enää oikeesti toivo mitään puhaltaessa kynttilän. :D (Vai toivooko? O.o)

Tää ois zoomattuna nätti kuva, tosin toi on aika duckface ja tolla saa ittensä vaan naurunalaseks. :D

Beate <3

Tältä olis simsin mukaan Anette näyttäny aikuisena. Mä sanon siihen että EI kiitos.

Paljon tyylikkäämpi kampaus. Anette on kyllä edelleen tosi nätti, mutta simsin valitsemalla kampauksella se ois näyttäny noin kymmenen vuotta nuoremmalta. :P Mut tyyli ennen kaikkea!

Kuvia Beatesta. :)

On se nätti.  

Mä rakastan luistelua simsissä.<3

Perus. :D

Mä rakastan koirienkin kylvettämistä simsissä! Tosin vain sillon kun se suostuu helposti tottelemaan, et ei tyyliin tarvii kuljettaa kylpyammetta ulos pakkaseen tai jotain.

 Toi ilme on niin mun ilme sillon kun mietin kostoa jollekin idiootille joka on taas tehny jotain tyhmää. :D "Kosto elää". :P

Benjamin!

Söpöys. <3

Aaaw. Enmä oikein osaa sanoo näistä kuvista mitään, kun ne on otettu viime vuonna joskus marraskuussa...

Cool!

Vau ihan oikeesti. o.o

<3

Mä en oo muuten viel ikinä pelannu simsiä niin pitkälle et oisin päässy kevääseen asti. :D Mut pian oon siin tilantees yhes mun tallennuksessa, et kattoo kuvaisinko teille jotain matskua. Mä voisin kans vähän yrittää tyyliin arvostella näit eri vuodenaikoi ja vetää niist omat postauksensa. Vähän niinku semmonen sarja jossa ois neljä postausta. (nyt mul on hirvee syyhy päästä tekee sitä, mutta eiku pitää odottaa että kevät saapuu mun simskaupunkii.

:DD

Lumisotaa!

Tää on mun yks luoma simi joka on mun jokaisessa pelitallennuksessa, ja nyt se on näköjää päätyny myyjäks. :D

Charlieenkin törmää vähän väliä kaupungilla!

Siinä tytär ja isä syövät yhdessä ruokaa.


Bensku ja Madde. <3


Haa huono olo! Pian Madeleine on raskaana. :)


Toi yöasu on kiva. Tommonen paita ois ihan oikeesti sairaan kiva.


Aina kun mä nään simien syövän tai laittavan ruokaa niin mun tekee mieli jotain. :P


Beate... Eikä takkia!

Tää on varmaa vahinko-otos.


Madeleine on lastenhuoneessa. :)

***
Semmonen postaus. Mutta mitäs sanotte siitä sarjasta jossa esittelisin teille ne vuodenajat?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)