sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Scullyt - Perusarkea

Moi!
Olenko mä ainoa vai onko muitakin joista tuntuu että simsbloggaus/tarinointi on vähän kuollut. Musta jotenkin tuntuu että aktiiviset simsblogaajat on  hävinnyt jo aikoja sitten. :( Ei anneta sen kuitenkaan latistaa vaan katsotaan muutama kuva Scullyistä!

Toi raskausvatsa on aika kummallisen muotoinen. :D

Niin "tunnelmallinen" kuva. <3 Mua harmittaa etten jaksanu pelata Scullyillä pidempään, mutta nyt oon pelannu yhdellä taloudella (tai siis enemmänkin tallenuksella) jo pidemmän aikaan ja kerennyt neljänteen sukupolveen saakka. Että voi olla että sen kaupungin elämästä kuullaan myöhemmin, kun kuvat ja ideat loppuvat.

Mä en yleisesti ottaen hirveesti tykkää lemmikeistä simsissä, mutta toisaalta ne tuo enemmän tähän peliin enkä kyllä todellakaan pystyis olemaan ilman niitä.  

Kaunista. :D

Ralstonista tuli vanhus, mutta mulla ei ookkaan siitä kuvaa! :D

 
Viimeinen kuva joka on ärsyttävän täysikuun valaisema. -_-

2 kommenttia:

  1. Sims on kaikista peleistä parhain! :D Vitsi mulla on ollu taas pitkä väli ettei ole tullut pelattua, vois kyl käydä tsekkailees mitenkä se perhe sinne jäi voimaan :D Pelailen itte kyl tylsästi sims 2:sta, minkäs voi kun on vanhaan jämähtäny.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi moni pelaa "tylsästi" sims 2:sta, että et todellakaan ole ainoa! Mä toki olen aloittanut kolmosesta ja ainoastaan katsonut vierestä sims 2 pelaamista.

      Kiitos kommentista!

      Poista

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)