sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Vuodenajat - Kesä

Mähän sanoin.
Joo... :D Mutta mä sanoin että ensimmäinen osa tulee tänä sunnuntaina. :P Kerrankin sain pidettyä lupaukseni. Tää viikko on ollu jotenkin erityisen väsyttävä, mutta mun oli pakko tehä tää postaus... mieltä rauhoittaakseni. Siirrytään asiaan. --->

Työ jota voit tehdä ainoastaan kesällä (okei en tiedä miten simsissä toimitaan)  on hengenpelastus. Se työ menee suunnilleen näin simsissä: meet rannalle minne sims käskee, oottelet siellä vaan, jossain vaiheessa vedessä on sim jonka pään päällä on joku semmonen  jännä merkki, meet pelastamaan sen ja annat sille tota tekohengitystä. Tavallaan ihan hauskaa puuhaa, mut tavallaa ihan sairaan tylsää.

Tää on joku random kuva, mutta verrattuna seuraavaan kuvaan niin kesä on aika pirun erinlainen.

Koska vaikka tässäkin kuvassa on kesä (yllätys) niin Bridgeportissa on aina ns. tällaista sumua. En tykkää, yh.

Sitten tietenkin asia mitä sä teet aina kesällä, eli uit. Mä muuten yllätyin sillon joskus pelatessani simsiä, että koiratkin voi uida. :D

Paratiisisaaressa on mun lempparikesä (kuulostaa oudolta. :D) koska se on täynnä saaria, vesi on kirkasta, on taksiveneitä, voi sukellella, on hotelleja jne.

Tää on tämmönen unelma. Mua vähän harmittaa et mulla ei oo paratiisisaaresta enempää kuvia, sen enempää kuin siitä keskustan tapahtumasta (festarit?) äääh.... tuli totaalinen blackout. :D

Taas kerran Bridgeportin sumuinen tausta kesälläkin. Mä en tiedä millä Bridgeport on syksyllä tai talvella, varmaa ihan hirvee. D:

Joo mä muistan kuinka otin koko ajan kuvia kun Madeleine pelas jalista, mut tääki on vähän semmonen juttu jota on tosi tyhmä tehä esim. talvella. :D

Todennäkösesti vuodenaikojen mukana tuli vesiliukumäki, toinen voi olla paratiisisaari (mikä lie?) jossa todennäkösesti tuli myös toi merenneito puku. Sen jälkeen kuitenkin oon käyttäny tosi aktiivisesti vesiliukumäkiä. :)

Toinen semmonen jota käytän usein on uimapatja. :)

***
Mua harmitti paljon kun tajusin että mulla ei oo tällä koneella kuvia esim. jäätelöstä. D: Oisin lisäks halunnu esitellä auringossa palaneen simin, mut arvatkaa kaks kertaa onks mun simit ikinä palanu aurinkos. -_- Seuraava osa on sitten syksystä, josta on varmasti enemmän kuvia. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)