sunnuntai 28. helmikuuta 2016

Vuodenajat - Syksy

Jee, vuodenaikoja taas!
Kun mä etsiskelin kuvia syksyä varten (outoa miten vähän niitä loppujen lopuksi löytyi ottaen huomioon että mä oon pelannut syksyä tosi paljon), löysin paljon kuvia kesän "festareista", arvatkaa kiukuttiko kun tajusin että en ollut edellisellä kerralla katsonut tarpeeksi hyvin?!
No mutta, nyt postauksen kimppuun --->

Kun sain vuodenajat olin ihan innoissani. Ja kun huomasin yhtenä kertana pelatessani, että maassa oli lehtiä, kiljaisin. Iik syksy! Ja jee nyt pääsee haravoimaan!

Tältä näyttääsyksyn festaripaikka kaiketi Appaloosa Plainsissa (??)  Mun mielestä esim. Twinbrookin festarit on kivempia vaikka niissä onkin samat jutut. :D

Muistatteko te Scullyjen naamiaiset? Sattumoisin samaan aikaan oli Trick or Track (eli karkki vai kepponen) kierros. Mä en ole ehkä kuin kerran mennyt simin mukaan karkki vai keppos kierrokselle, koska se, no, se on aika pirun tylsää.

Naamiaisiinhan siis voi pukeutua vaikka hot dogiksi tai cheerleaderiksi. Musta on aina ihana kattoa simien asuja niiden saapuessa  naamiaisiin. :) Mähän siis olen järjestänyt itsekin naamiaiset muutaman kerran Simsissä.

Apua, omenan noukkimista. :D Mutta siis, toi on yks festarijutuista.

Sit on kummitustalo. Tää on ihan hauska koska se kertoo vähän simin luonteesta, esim. pelkurit juoksee talosta ulos todella todella varmasi ja rohkeat taas kävelee sen noin 100% varmasti kokonaan läpi.

Haravoiminen on kyl oikeesti aik siistiä Simsissä, mä tykkään siit samal tavalla kuin koiran ulkoiluttamisesta tai rattaiden työntämisestä. Ainoo vaan että noi kaikki vie sairaasti aikaa.

Sitten kun on haravoinut lehdet kasaan, niissä voi leikkiä, taikka vaan polttaa ne kätevästi pois. :D Lehdethän eivät siis häviä maasta että keväällä kun lumi on sulanut niin lehdet on taas näkyvillä.

Tän kuvan tarkoitus oli siis esitellä tota nurkassa olevaa puuta. Eli jotkut puut vaihtavat väriä ja sitten ne pudottavat lehtensä maahan, ja keväällä taas puissa on lehdet, kuten oikeastikin. :D

Sateenvarjot on oikeesti kivoja mutta mun mielestä ne menee turhan helposti rikki.

Kurpitsoja voi kai tehdä kolmenlaisia, mutta nyt ei tuu mieleen että mitkä ne kolme erilaista "lajia" olivat.

Kun aikaa on kulunut jonkin verran niin kurpitsa rikkoontuu. (tai sit se johtu jostain pirun elukasta.)

Mulla ei oo simit ikinä kuollu salamaniskuun, mutta pikkusysterillä kylläkin. Salamoita on kyllä iskenyt useammankin kerran maahan ja kerran simiin.

Tän postauksen lopettaa ihanan syksyinen kuva Madeleinesta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)