sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

Perhe Sandie

Hei!
Mä oon innostunut nyt tässä lähiaikoina pelaamaan simsiä, aika paljonkin. Aloitin uuden perheen, joka ns. kuvastaa mun omaa perhettä, mutta kaikki nimet on muutettu tms. Lähetään kattomaan mitä tästä tulee. --->

Ihan perusbugi. Mä oon  huomannu että mulla nykään on erittäin paljon bugeja simsissä, mutta ei se haittaa kun ne ei sinällään häiritse peliä.

Janilla on tommonen perus hullukatse. Ja se siis juttelee tyttärensä kanssa. :DD

Tässä on Minna. Mä muuten huomasin että oon tehny erittäin ilmeikkäät simit tällä kertaa. :P

Minnalla on luonteenpiirteinään tällä hetkellä, nero, taiteellinen, ja herkkä.

Minnan äiti Sanni on raskaana. Musta toi on jotenkin tosi söpöä kun simit aina sivelee vatsaansa kun ne on raskaana ja hymyilee tollee tosi söpösti.

Perus. :DD

Mullahan ei ihan hirveesti oo tästä perheestä kuvia, mutta otan niitä aina sellasessa "sopivassa" hetkessä. :D

Sannin ilme on sillee et "hyi yök" :DDD

Ja sit heti hyppimään lätäkköön, suosittelen.

Mut tavallaan aika söpöä.

 Värikkäät sivut kirjassa. :P

Ja synnytys alkaa. Hirveen pieni vatsa muuten. O.O

Mun pelin (ihan oikeesti) ensimmäinen pelin ite tekemä lesbopari. O.o

Ja sieltä tuli Viljami. :) <3

Tää on mun perustaktiikka. Mä en jaksa sitä kun simit on vihasia, koska vauvat herää ja itkee niin laitetaan pinnasänky olkkariin ja annetaan vauvan olla omissa oloissa. :P

Tääki on vähän tällanen ilmekuva.

Jani snorklaa. :D

Tää oli must jotenkin tosi kiva kuva. :) Jani ja Sanni pelaa yhessä änärii tai fifaa. :P <3

Jooh... Tällä kertaa simsissä oli tällanen erittäin sateinen kesä.

Janin ilme. :DDD

Te varmaan arvaattekin jo?

Ilme...

:DDDDD

TAIKURI BONGATTU!

Eka kerta kun rusketus epäonnistu... Sannin ilme on silleen et: "tähänkö mä käytin sen mun viiskymppisen, tosi kiva" :D

Ja meille tulee taas vauva.

Paikoillanne valmiina HEP

Tähtisadetikkuja. :)

Ja ilotulitus.

Nättiä.

Tää oli niin läppä oikeesti, koska kun zombi ei päässy hyökkäämään mun pahaa aavistattomien simien kimppuun se soitti kaverilleen. :DD

Tää on aik tämmönen neitimäinen asento. :P

Maisema. ♥_♥

Viljamin syndet.

Ja sieltä tuli oikein söpö poika.

Hyvä uima-asu raskaana olevalle. XD

Viljami ja Sanni on oikeestaan aika saman näkösiä.

Söps. <3

Jääny vähän toi siivoominen hoitamatta, kun on kärpäsiä ja kaapissa pilaantunutta ruokaa. :P

Apua kuin söpöö oikeesti.

Jee, taas tulee vaavi!

Tuli sitten kaksoset. -_-

Villihevonen ei tykänny Minnasta.

Ja tähän kuvaan päätämme tän postauksen.


Mitäs pidätte muuten mun uudesta bannerista? Sen tekemiseen meni vähän aikaa, mutta se on yks mun parhaimmista muokatuista kuvista. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)